Followers

Klik Salah Satu Jew..

Sunday, February 19, 2012

Studio Monkey

Assalamualaikum guys..!! malam ni terasa nak blogging jap.. hehehe.. Saje nk post title baru.. Hahahaha... JOm..!! nak share tentang studio kteorang.. Hahaha.. Studio Fine Art.. From Sem 2-4(now)... Ade air-cond.. Cehhh..!! poyo.. Huhuhu.. bia laa.. dan juga dikenali sebagai Studio Monkey aka Askar Bukit (monyet2 kat bukit belakang studio)... Di sini laa penat lelah kami, keriangan kami, kemurungan kami, kerjaan kami, lepak kami... Semua di sini... Hehehehe... Malam ni pun x mau cerita banyak sangat sebab badan dah penat.. HEhehehe... Maaf ye semua... :) Jom tengok pic bawah ni... 


Dayat : Keriangan terjelas di situ sedang
membuat proses kerja Silk-screen
(walaupun dalam hati penat terasa)


Hadif , Mirol keriangan dikongsi bersama-sama...
Walaupun tension dengan kerja, kami lupekan tension itu 
dengan hanya lepak2, memekak, merayau2...
hahahahahaha


Haaa...!! ni tempat kami bikin itu air minuman...
Uuurmmm... best2... jimat duit..
x payah naik ke Cafe tuk beli air...
Hahahahahaa....


Buat kerja sambil menikmati santapan yang ada...
Che B sempat lagi tolong si Wan


Ambooiiii Cik B.... sedaaaapp noohh hang makan...
Nyummmmm.... Nyummm..!!


Inilah port aku dan cik b berkarya..


Port Izzi berkarya...


Port Wan Fendy berkarya...


Tempat Dayat berkarya..


Tempat Mirul berkarya...
Huhuhu...


Tempat Hadif berkarya...
berkurung nampakkk.....!!
Hahahahaaha...


Suasana dalam Studio Fine Art kiteorang...
Hehehehe....





3 comments:

Liyana Yuyu said...

hebattt, sy suka seni.

princess nabila said...

mcm cantik jek lukisan tuh :)

sinarmata said...

hehehehe.. thanx.. ini semua daripada Fine Art Course.. Under UiTM..

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz