Followers

Klik Salah Satu Jew..

Wednesday, December 28, 2011

‘Geli Girl’ dah tak kisah ??


Assalamualaikum.. Sebelum baca artikel aku kat bawah ni, sila pergi SINI jap.. Okay.. Then step seterusnya pergi KLIK SINI pulak.. Okay baru laa boleh pergi ke artikel aku.. Jom terjah kat bawah ni.. Cam menarik je.. Hehehehe..

GEORGETOWN: Mula menjaja tubuh untuk mendapatkan wang ketika masih bergelar siswi, nyata kerja terkutuk itu sukar ditinggalkan biarpun diri kini sudah menjadi graduan dan memiliki pekerjaan tetap.

Tanpa rasa malu, gadis hanya mahu dikenali sebagai Aida, 24, berkata jika dulu golongan sepertinya dikenali sebagai 'Call Girl’ atau 'Escort Girl', kini lelaki yang menagih belaian manja mereka memberi gelaran baru iaitu 'Geli Girl'.

“Apapun gelaran diberi dan biarpun seluruh tubuh kami diratah, kami tidak kisah kerana apa dicari hanyalah wang. Yang penting, orang tak tahu kegiatan saya dan saya juga berjaya menghabiskan pengajian di kolej,” katanya.

Aida berkata, walaupun sudah bekerja di sebuah syarikat swasta, dia masih aktif dalam kerja itu untuk menampung kos kehidupan kerana gaji diperoleh setiap bulan tidak mencukupi.

PENGAKUAN...Aida berkongsi pengalaman kisah hidupnya sebagai ‘Geli Girl’ 
kepada wartawan Harian Metro.

“Ibu bapa saya di kampung tak tahu saya melakukan kerja terkutuk ini kerana setiap bulan saya akan memberikan separuh wang gaji kepada mereka. “Wang yang dapat hasil kegiatan Geli Girl saya tak bagi pada ibu bapa tapi saya gunakan untuk beli barangan berjenama dan pakaian untuk diri saya,” katanya.

  #Baca selanjutnya di akhbar Harian Metro

-----> Korang ingin tahu BMI korang berapa ?? Klik SINI keyh..!! 
Korang akan dapat tahu body balance korang punya..

4 comments:

Nafisya Ismail said...

tak takot kena jangkitan penyakit ke? huhu

sinarmata said...

@Nafisya Ismail entah wanita zaman sekarang ni.. dah x tahu pasal kesihatan ke atau pape yang melibatkan diri sendiri.. harap kaum wanita di luar sana pandai2 la menjaga diri keyh..!!

Nafisya Ismail said...

mmg bahaya la.. skrg mcm2 penyakit... takot tau.. hehe

sinarmata said...

@Nafisya Ismailhehehe.. seelok2nye cegah laa dr sindrom nih keyh.. buat pngajaran.. hehehe.. Fisya umo bpe ?

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz