Followers

Klik Salah Satu Jew..

Saturday, December 24, 2011

Precious for you..


Assalamualaikum korang semua..!! Ape khabar?? Sihat?? Harap2 sihat laa ye..
Haaa..!! udah berapa lame dah din meng-Update blog nie.. seperti biasa laa..
busy ngan tugasan work2 lagi..
Okay.. sekarang ape kaitan dengan title kat tuh??
tp sebelum tuu, din mintak jasa baik korang tolong KLIK SINI jap..
Ok tq...!! Now, we go straight to the point..
Sebenarnya title kat atas tuu aku tujukan pada seseorang (bukan nama sebenar) 
di mana aku menghadiahkan kepadanya sebuah nukilan atau lukisan padanya..
Ermmm.. Okay nak tahu ke ape lukisannya tu??
meh2 tengok kat bawah nie...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

Parrot yang dah siap diframe...
Media : Fully Watercolor
By : Din Aziz


Ni semasa proses membuat..
Sebelum siap sempurna..

Sebenarnya lukisan ni aku buat masa cuti akhir sem 3 lepas lg dah.. Ambil mase dalam 1 minggu lebih untuk bikin ini lukisan pastu bila dah siap aku bawa lukisan ni ke tempat hostel tempat aku belajar coz nak bagi kat somebody kan..,, Hehehe.. Alhamdulillah aku pegi hantar lukisan ni kat kedai untuk diframe masa Isnin (19/12/2011) then aku pi amek semula semalam hari Jumaat pagi.. Then jumpa ehem2 terus aku bagi kat dia.. So, nanti si dia akan gantung di dlm bilik rumahnya.. Alohaaaii..!! sweetnye aku nih.. Hahahaha... Meh KLIK SINI jap.. Si dia pun x tahu nak berkata ape lagi dah.. Tergamam melihatnye.. Hehehe... Memang aku niat pun nak bg kat dia.. Hehehe.. Tapi aku agak terasa jugak laa lukisan yang ni sudah jauh tidak nampak dimata aku dah.. Lukisan ni hanya meninggalkan sekeping gambar je dalam laptop aku.. Lukisannya sudah berada dengan si dia buat selama-lamanya.. Tapi xpelaa.. Aku memang dah niat nak bg kat dia.. Hehehee...  


#iklan jap.. Ingin tampil dalam video muzik terbaru Yuna ? Klik SINI !


0 comments:

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz