Followers

Klik Salah Satu Jew..

Monday, October 31, 2011

My Wedding Dais


Assalamualaikum semua..!! Hahaha..!! agak biul betul ek aku nih.. ape laa yang aku tengah GILER sangat nie ek?? Aku sendiri pun tak tahu kenapa... Title entry aku kat atas tuh pun tak tahu laa betul ke tak noun nye.. Hahahaha.. Yelaaa.. Bia laa aku jelaskan ape die yang aku maksudkan.. Hurmmm.. Malu laa pulakk!! Hahahahaha.. Nie haa!! citernye tentang Pelamin Idaman Aku laa... Hahahahaha... Amat kegilaan kan aku ni..!! Hahahahaha... Meh tengok jenis2 pelamin & warna yang aku idamkan suatu hari nanti... Chill-out..

Ade brown + cream

Woooww!! yang ni buat aku tambah berseri ni..
Gold Brown..

pelamin+coklat.jpg (1600×1200)
Coklat...
Maklum laa aku minat color Brown..
Hehehehe..

Yang ni agak Simple & Tenang je kan..
Hehehe..


Aku suka Brown nieyh..!!
Huhuhu...


Pelamin Mini
Waaaahhh..!! biru..
Warna Romantik.. Tenang....

Woooaahh..!!
Sweetnye color...
Merah Love gituu...
huhuhuhu...




Yang ni pun cantik gak..!!!





Hurmmm... yang tuu jelaa yang aku dapat share dengan korang yer..!! Hehehehehe.. Tapi memang minat color2 yang cam nie tau.. Hahahahaha... Dah giler angau dah Din Aziz nie kan..?? Hahahaha... Ok lah!! Papai..!! nak out dulu laarrhh...

0 comments:

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz