Followers

Klik Salah Satu Jew..

Wednesday, April 20, 2011

Rio The Movie

Assalamualaikum semua . . Huhuhuhu . .  Sudah agak lame betul aku dah x berblogging blog nie . . Maklum laa dekat2 final nie banyak nak kena siapkan artwork . Ini pun celah sikit ruang mase untuk memblogging dulu . Huhuhu . . Dah2 . . Sekarang berbalik pada title aku kat atas tu . . Hihihi . . Hari nie aku p tengok wayang laa citer Rio The Movie . Memang besssst citer nie . . . Korangg messtii tengok !! Hahahaha . .  Citer kartun laa . . Besssstt . . .  Huhuhuhuhu . .

SINOPSIS
Rio adalah cerita komedi - petualangan cinta antara dua Macaw langka . Filem Rio adalah suatu tempat antara pengeluaran menjadikan pasca - pengeluaran . Cerita ini tentang Macaw culun yang bergerak dari rumah kecil di Minnesota kompleksitas dari Rio de Janeiro . Dia mendapatkan pada petualangan seumur hidup , belajar untuk membuka diri untuk semua kehidupan yang ditawarkan disepanjang jalan .
Rio ditetapkan dikota yang indah Rio de Janeiro dan berkembang hutan hujan Brazil . Pusat - pusat animasi 3D di Blu , Macaw langka yang percaya bahawa ia adalah yang terakhir dari kaumnya , namun ia akan mendapati ada Macaw lain di luar sana , seorang gadis bernama sebagai Jewel . Kemudian untuk mengatur kehidupan dengan dengan dia , dia meniggalkan kandangnya di Minnesota bandar kecil dan kepala ke Rio de Janeiro , Blu adalah dijinakkan dan penerbangan mencabar , dan Jewel adalah perempuan sangat independen terbang tinggi . Mereka memulakan pengembaraan seumur hidup , di mana mereka mencari tahu tentang persahabatan , cinta , keberanian dan bersikap terbuka untuk banyak keajaiban hidup sebagai sebagai diprediksi saling dilemparkan . 'Rio' juga membawa sebuah kolektif haiwan watak cerah , sebuah cerita yang menghangatkan hati , latarbelakang berwarna-warni , merangsang lagu Latin & moden muzik dan keluarga-ramah & tari .








0 comments:

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz