Followers

Klik Salah Satu Jew..

Friday, January 20, 2012

Puas hati den..!! Hehehe

Assalamualaikum semua... Lame betul owner blog nih x bersua kan ??? Hehehehe.. Al maklum laa sibuk sikit dengan assignment yang banyak, artwork2 lagi.. Okey..!! sekarang nih aku mau share dengan korang sedikit tentang hari ini... Huhuhu.. Nak tahu ape kaitan title kat atas tu..?? Haaa!! meh sini.. PAgi td pergi kolej then hari last nih kelas dah banyak yang CANCEL.. HAhahaha.. tapi bukan itu yang aku mau cakapkan, tapi aku mau bagitau yang pagi tadi ada pemberian Voucher 1MALAYSIA RM 200 untuk pelajar IPTS/IPTA. So, dapatlah RM 50 (4 Keping). Dalam hati ni gembira tak terkata laa... Bukan ape aku memang memerlukan sangat2 peluang yang ada nih.. SYUKUR.. Tujuan UTAMA adalah aku mau beli barang2 ART aku laa... Time ni laa nak borong banyak pun untuk buat simpanan stok.. Hehehehe... Jom terjah kat bawah ni... !! 

Tepat pukul 6 ptg td aku dgn member2 aku p terus ke bandar untuk nak beli barang2 tuh... Huhuhuh..!! Jom tengok kat bawah ni barang2 yang aku belikan.. heheheheh... 

Haaa..tu dia Baucer yang aku dapat.. Hehehehe...

Then, Dapat je baucer tuh, petang dalam kul 6 aku terus ke bandar dengan member2 aku.. Beli barang laa.. Ape lagiii..... Huhuhuhu... Jom terjah bawah ni pulak..

Haa... nampak tuu ?? inilah barang2 Art yang aku beli semalam..

Haaa..!! agak2 korang berapa semua harganya ?? kalau korang tengok mesti terkejut dengan barang2 Art nih.. Jom tengok list aku kat bawah nih... 

- Acrylic Colour :
    1. Ultramarine    - 2 tiub ( RM 9.90 each) = RM 19.80
    2. Vermilion        - 2 tiub ( RM 9.90 each) = RM 19.80
    3. Lemon Yellow - 2 tiub ( RM 9.90 each) = RM 19.80
    4. Crimson Red   - 1 tiub                             = RM   7.20
    5. Titanium White- 1 tiub                            = RM   9.90
    6. Yellow Mid      - 1 tiub                             = RM   9.90

- Soluble Varnish                                             = RM 29.30
- Turpentine 100ml                                          = RM 10.80

- Brush :
   1. Nylon SYAMAL - 4 cm                            = RM 7.50
   2. Nylon SYAMAL - 5 cm                            = RM 9.80
   3. ArtPac Nylon FLAT - size 14                   = RM 5.95
   4. ArtPac Nylon FLAT - size 20                   = RM 10.20

- Kamus Oxford Fajar                                      = RM 14.95
- Soft Pastel ( 12 Color Stick )                         = RM 18.50
                                                           TOTAL  =RM 193.40

Sebenarnya TOTAL aku RM 174.90 je.. Yang Soft Pastel tu pakai baucer member aku.. Dia nak cukupkan RM 150 baucer dia tuh.. So, aku tambah laa barang aku jadikan sekali total dengan barang dia.. Hehehehe.. So, percaya tak harga setiap barang tuh ??? Hehehehe... Masa ni ambik peluang ni.. Bukan selalu pun belanja banyak macam nih.. Lagipun dapat Baucer kan... Kerajaan bagi.. Terima seadanya... Hehehe.. TERIMA KASIH MALAYSIA..!! 



0 comments:

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz