Followers

Klik Salah Satu Jew..

Monday, June 13, 2011

Untitled . .


Huhuhu.. kerja menaip pun dah start.. huhuh.. entah ape laa nak story nih.. aku pun tak tahu.. Hahahahaha.. Ape punn tak boleyh...!! hahahahahaha.. Hari nie nak citer serba sedikit sebanyak pun... hanya gambar je yang ade... Hahahahahaha....tengok laa gambar yang x berapa nak cantik kat bawah nie..

Ini laa katil aku..
kat sini laa buat kerja menaip,
kat sini lah Online..kat sini laa tido..
kat sini laa aku feeling sorang2 dengan 
background song lagi..
nampak tak tepi lappy tu siap speaker lagi aku pasang..
kiri dan kanan tau..

haaaa..!! nampak tak tuu... 
susun atur..
nampak macam selerak kn??
tapi tak selerak pun..
memang aku khas dah 
tempat kat atas nie tuk buat kerja..
online ke atau ape2 jelaa yang melibatkan lappy aku..
hahahahaahaha...

Haaaa...!! nampak tuu....
time nie laa tuk berblogging kejap...
penat2 menaip assignment
beralih ke blogging dulu laa..
amek feel sikit...
tengok pulak tepi lappy aku tuu
ade 1 alat cenderamata tuu yang kayu tuu
aku pun tak tahu ape die nama nya orang panggil..
benda tuu laa aku selalu putar time nak tido..
bile putar je pastu lepas..
then die bunyi music...
itu hadiah daripada
Ehem2...
kalau aku tengok bende alat tuu
teringat pulak padanya... hehehehe
Thanks AWAK...!!! Sy suke... :)

Hehehehe... !! ^_^

Haaaa!! kertas yang atas tuu
jadual kelas aku..
Sem-3 nie padat betul jadual masa..
sampai hari jumaat pun ade kelas..
dulu x de kelas pada hari jumaat..
dulu budak2 grafik je ade..
sekarang geng2 aku x dapat nak rehat 
panjang sikit hari jumaat tuu..
dari pagi pastu petang pun ade gak
sampai pukul 5.30 pm
hahahahahaha....


p/s: Ape2 pun ChiiLL SuDaa ek.... :)

0 comments:

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz