Followers

Klik Salah Satu Jew..

Saturday, March 26, 2011

Sucker Punch . .

Assalamualaikum . . Ermmm ngeri sangat ke tajuk entry aku kat atas tu ?? Hahahaha . . Sebenarnya itu tajuk filem laa . . Hari nie aku pegi tengok wayang lagi lorh . . Hahahaha . Lagipun ade orang yang nak belanje aku ikut jelaa . Tak kan tak nak pulak! Hahahaha . . Hanya 3 orang je yang pegi . Aku , Izzi & Hadip. Tepat pukul 5.50 pm kiteorang pun masuk laa . Citer die not bad laah .

Sinopsis
Seorang gadis muda (Baby Doll) adalah terkunci di sebuah rumah sakit jiwa oleh ayah tiri jahat yang mana ia akan menjalani Lobotomi dalam masa 5 hari . Dihadapkan dengan peluang yang tak terbayangkan , ia mundur ke dunia imaginasinya hebat di mana dia & empat banduan wanita lain di plot suaka untuk melarikan diri dengan kemudahan tersebut . Gadis antara realiti & fantasi kabur sebagai Baby Doll & temannya pertempuran pelbagai makhluk & musuh untuk mengambil 5 item yang mereka perlukan yang akan membolehkan mereka untuk membebaskan diri dari penculik mereka sebelum terlambat . . . Seorang gadis muda yang dilembagakan oleh ayah tiri jahatnya . 

Storyline / Plot
Snyder menggambarkan filem ini sebagai " Alice in Wonderland dengan senapang mesin ", termasuk naga , pengebom B-52 & pelacuran . Snyder isteri & menghasilkan rakan Deborah Snyder menyimpulkan ," pada akhirnya , ini tentang kelangsungan hidup gadis ini & apa yang dia perlu lakukan untuk dapat mengatasinya ."

Sucker-Punch-poster-2011.jpg

Terletak pada tahun 1950-an dalam imaginasi seorang gadis muda yang ditempatkan di sebuah rumah sakit jiwa oleh ayah tirinya beberapa saat setelah ibunya meninggal , dengan hanya mimpi menyediakan melarikan diri dari kenyataannya paling gelap yang tidak dibatasi oleh batas-batas waktu & tempat , dia bebas pergi ke tempat fikirannya membawanya , & petualangan yang luar biasa mengaburkan garis di antara apa yang nyata & yang khayalan .





Dipimpim oleh Babydoll , gadis-gadis terlibat dalam peperangan hebat terhadap segala sesuatu dari samurai untuk ular , dengan senjata virtual yang meraka miliki . Bersama-sama mereka harus memutuskan apa yang mereka rela mengorbankan agar tetap hidup . Tetapi dengan bantuan seorang Lelaki Bijaksana ( ScottGlenn ) , mereka dipercayai perjalanan jika mereka berjaya akan membebaskan mereka .







Emily Browning
Baby Doll
Abbie Cornish
Sweet Pea
Jena Malone
Rocket
Vanessa Hudgens
Blondie
Jamie Chung
Amber
Carla Gugino
Madam Gorski
Michael Adamthwaite
State Trooper
Danny Bristol
Tommy Soldier #3
Scott Glenn
Wiseman
Jon Hamm
High Roller
Oscar Isaac
Blue
Vicky Lambert
The Count
Malcolm Scott
Cook




1 comments:

meera_idora said...

bez cter ni... cm nk tgk lg.... :)

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz