Followers

Klik Salah Satu Jew..

Monday, August 15, 2011

~Watercolor~


Assalamualaikum guys..!! Uiiihhh...!! lame betol ak x mengupdate blog ak nie.. dh mcm rupa ape pun x tahu laa aku.. Hahahaha... Hampir sebulan kot x update nie... Ini pun ak x tahu nak masukkan ape dalam blog aku nieyh.. Bukan pe selame nie xde mase nak layan blog.. Kerja makin banyak.. Inipun terase gatal jari lak duk klik blog aku.. Haaa...!! pe agi..!! blogger laa kerjanye.. Hadoooii... Sementara tunggu nak sahur sempat bukak blog jap.. Hahahaha.. Xde ape aku nak story kat u all... Just aku mampu post ini hasil kerja aku jew sepanjang Sem 3 nie.. Iaitu dalam subjek Watercolor (EAD 218)..Nah tengok lah hasil kat bawah nie.. Hasil tangan aku tau..!! hehehehe




Oke...!! that all.. :)


0 comments:

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz