Followers

Klik Salah Satu Jew..

Tuesday, July 5, 2011

Aku masih sayangkan "KAU" lagi laa . .


Assalamualaikum readers semua.. Aiiikk?? Pelik benor bunyi entry aku hari nie... Ape2 pun kalo nak tahu kisah ape..Meh sini dengor ceriter dari ChiLL SuDaa nie.. Hahahahaha... 

Ak nak 'R' tahu bahawa aku masih sayangkan kamu lagi walaupun aku dah ade yang 'N' yang baru... Mungkin 'R' telah beranggapan bahawa apabila aku dah ade 'N' aku terus lupakan 'R'... Padahal aku still sayangkan kamu lagi wahai 'R'.. Aku x pernah kecewakan kamu.. Dulu sebelum aku miliki 'N', tiap2 hari kamu (R) ikuti aku walau kemane sahaja.. Walau kamu pergi kemane sekali pun aku tetap ikut kamu.. Kamu masuk ke tandas pun aku tetap ikut jugak.. Hehehe.. Wahai 'R'...Kamu jangan laa kecewa gara-gara aku miliki si 'N'... Aku just mahu tambah satu pelengkap dalam diriku nie.. Hakikatnye aku still lagi perlukan kamu wahai si 'R'.... Kamu dah banyak berjasa pada diriku... Dulu aku masih ingat lagi kamu same2 masuk redah hutan mse jungle trekking.. Kamu kena lumpur..Aku pun same jugak.. same2 redah same2 kena lumpur tanah yang agak dalam... Keesokkan harinye aku masih ingat lagi aku bersihkan kekotaran ade terlekat pada body kamu itu...sampai laa bersih.. Aku still hargai kamu (R) lagi....Sekarang nie aku telah miliki si 'N', dan kamu si 'R' jangan laa jeles... Aku just nak memuaskan hati aku dulu dengan si 'N'... Kamu jangan laa sedih wahai si 'R'... Aku tetap sayangkan kamu lagi... Kamu adalah penyuntik semangat aku dalam ape jua sekali pun keadaan aku berada.. Walaupun aku berada di kolej, di luar, di bengkel, di studio, atau di bilik....aku tetap menemani kamu wahai si 'R'....Kau pernah terkena cat ketika aku membuat kerja2 painting di studio... Tapi aku dengan pantas dan segeranye aku mengelap cat yang terlekat pada kamu tuu... Kamu dengan si 'N' nie x jauh beza sangat pun.. Dua2 aku hargai dan akan ku jaga kamu berdua dengan elok2... Kamu si 'R' punyai ciri2 yang same dengan si 'N'... dua2 punyai warna kegemaran yang same... Hanya 1 je pesanan aku pada si 'R'... Kamu jangan laa tinggalkan diriku... Walaupun aku sekarang miliki si 'N'.... Aku mahu kamu ingat pada diriku walau dimana aku berada... Aku akan layan kamu maybe seminggu selang seli... Minggu nie aku ikut si 'N'.. Then minggu depan minggu bersama dengan si 'R' pulak... Kamu jangan laa sedih n kecewa tau... Aku still setia pada kamu lagi tau.......... Sayang kamu wahai si 'R'.. Tak lupa juga pada si 'N'... Aku sayang jugak kamu.......Akhirnye aku dapat juga miliki kamu wahai si 'N'.... Hehehehehe....

p/s : Kalau korang semua nak tahu siapa gerangan si 'R' & si 'N' tuuu...........
       Meh tengok nie............tapi jangan marah tau kalau entry aku kat atas tuu buat panaskan mulut korang yang membacanye...Mungkin korang ingat entry aku kat atas tuu kisah pasal cinta kan??? Hahahahaha....Kalau korang nak tahu sape itu si 'R' & si 'N' tuu tengok kat bawah nie ek...... 

Haaaaa....!! inilah si 'R' aku yang lame...
iaitu REEBOK namenye...


Then inilah si 'N' aku yang baru iaitu
NIKE namenye....Hehehehe....

Tengok.....!! betul x dua2 nie ade persamaan macam yang aku citer kat atas tadi..
Dua2 nie warna koko cream tau... hehehehehe.....
JANGAN MARAH YE PASAL STORY KAT ATAS TUUU..........
Hahahahahaha...!!!
   

0 comments:

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz