Followers

Klik Salah Satu Jew..

Thursday, February 17, 2011

Artwork Kuu . .

Haduuu . . hampir 1 minggu aku duk buat keje nie . . akhirnya td x siap jugak lagi . tapi sambung dekat kelas pagi FND 150 .

Start pukul 9 pagi hingga 1 ptg . bayangkan lah 3 lukisan lagi yang aku x siap sampai kat kelas terus aku sambung lagi . tepat pukul 12 tengahari , artwork2 kiteorang semua dikumpul kan dalam 1 bilik yang berasingan untuk lecturer2 kami menilai artwork2 tu . tiba je dengar suara drpd En . Supian suh kami semua keluar pegi berkumpul tepi studio .

Hahahahaha . . korang nak tahu tak ape tujuan dia panggil kami semua keluar pegi kat die. .?? macam biasa laaa sejak semester 1 lagi dia buat macam nie . Nak tau ape die ????  die BAKAR hasil artwork yang die x suke . tak lah semua . tapi sesetengah jelaa . lepas dah bakar kami pegi masuk dalam studio cari balik artwork kami ade atau tak . Yelaa mane laa tahu kan kot2 yang die bakar tadi tuu termasuk yang aku ke . . Tapi bila aku belek tengok2 artwork aku cukup 9 lukisan . Alhamdulillah yang aku punye x kena dijilat API .

Hahahahahaha . . . tapi x tahu laa aku termasuk group yang Gred brape . Maybe Gred C atau B kot . .Yelaa aku nie mane laa handal sangat . Hehehehehe . . walaupun artwork aku 3 skecth lagi x siap , aku sambung kat kelas tapi Alhamdulillah semua artwork aku 9 keping drawing A2 x dibakar . .

0 comments:

Din Aziz since 2010 in blogger site . All Right Reserved by Din Aziz